Pilsner Urquell ogłasza konkurs!
Unikalne nagrody za aktywność w social media!
Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.
Unikalne nagrody za aktywność w social media!
W ostatnich latach zauważalny jest duży wzrost znaczenia mediów społecznościowych. Dlatego postanowiliśmy zorganizować aktywność, która ma na celu zwiększenie widoczności marki na Facebooku i Instagramie.
Akcja rozpocznie się w marcu i potrwa do końca kwietnia, ale do zapisów zapraszamy już teraz. Konkurs został zaprojektowany tak, aby uczestnicy mogli wykorzystywać swoją kreatywność i zaangażowanie w promocję marki na platformach społecznościowych.
MECHANIKA KONKURSU
Punkty można zdobywać w kilku kategoriach, które będą sumowane w celu stworzenia Rankingu Głównego, który wyłoni zwycięzców.
1/ aktywność w mediach społecznościowych
2/ przyrost wolumenu względem roku ubiegłego
3/ procentowy przyrost wolumenu względem roku ubiegłego
NARODY
Główna nagroda to prawdziwa gratka dla miłośników Piwa! Zwycięzcę zabierzemy na wycieczkę do Czech – do samego źródła Pilsnera! Odwiedzimy Pilsner Urquell Experience w Pradze – nowoczesne centrum w samym sercu miasta oraz legendarny browar w Pilźnie. Spróbujemy tradycyjnej, czeskiej kuchni. Zwiedzimy też najważniejsze punkty na mapie miasta!
Przygotowaliśmy też unikalne nagrody specjalne – wieczorki piwne połączone z foodpairingiem, przeprowadzone przez Head Tapstera marki Pilsner Urquell – Marcina Ostrowskiego.
JAK WZIĄĆ UDZIAŁ?
To proste – zgłoś chęć udziału swojemu przedstawicielowi handlowemu :) Przekaże on również wszystkie szczegóły konkursu, regulamin i dokładne zasady zdobywania punktów oraz punktów bonusowych.
ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW!
2025-04-16
Stworzyliśmy nową wersję Portalu Gastro – ePartnerKP, która zastępuje dotychczasowe narzędzie
2024-09-11
Piwa bezalkoholowe zyskują na popularności w polskiej gastronomii, rewolucjonizując sposób, w jaki właściciele restauracji mogą zaspokajać potrzeby swoich gości.
2023-06-27
Mood food, comfort food, dining alone… te obcobrzmiące nazwy trendów w gastronomii w 2023 roku są odpowiedzią na zachodzące zmiany społeczne i związane z tym nowe potrzeby konsumentów.